škodaturkey.com
Biz bir aileyiz...

155 hp 358 nm rapid tdi

Boldenon · 141 · 61393

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı Boldenon

  • Fast & TDI
  • Tam Üye
  • ***
    • İleti: 211
    • Profili Görüntüle
lip gerçekten hoşuma gitti. teşekkürler. ön tarafa orj. tampon ekini takma durumu var. olmazsa bunu yaparım.



Çevrimdışı DDŞ

  • Deli Oğlan
  • Genel Moderatör
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 9379
    • Profili Görüntüle
vallahi gayet güzel iştahımı kabarttı ve yüzümü güldürdü. kullanırken sizinde yüzünüz gülsün. paşaoğlu işinin ehli yerlerden birisidir, aracınızı kıracak bir iş yapmaz. stage2 bir yazılımla bu güçleri alması çok normal.

ankara booster performance da arkadaşımın 1.5dci 105 lik megane ına stage1 yazılım yapmıştık 140-145 beygir civarında güç aldık. yaklaşık 40-50 bin kmdir sorunsuz kullanıyor.

özellikle VW dizelleri gayet dayanıklı oluyorlar. bilinçli yüklendiği ve kullanıldığı sürece sıkıntı yaşamazsınız. benim 1.4 tdi pd75 im stage1 yazılımla 107 hp veriyor ve yurtdışındaki emsallerine baktığımızda 180hp lere kadar standart motor kaldırıyor. sanırım stage2 de bende 150hp civarlarını görücem arabamla.

size tek tavsiyem lastik ebatı ve fren diskleirniz olabilir. daha sağlıklı bir sürüş sağlar tabi imkan meselesi.

bu arada egzoz iştahımı kabarttı sesi çok güzel olmuş. bir de pikte çok daha güzel ses çkartır eminim. susturucular duruyor mu? bende stage2 le beraber down pipe ve susturucu işlemleriyle 1.4 motordan nasıl bir ses alıcam merak ediyorum :)


Çevrimdışı Sinful

  • Kıdemli Üye
  • ****
    • İleti: 282
    • Profili Görüntüle
Yanlış anlamayın emeğe saygı duyuyorum da bunlar göreceli işler kendi fikrim egzoz olmamış hatta açmam gerekirse kamyon gibi olmuş. Dizelde kıvam tutmadığında egzoz işi bence faciaya dönüşüyor. Abartı olmayan spor bir son susturucu ile daha tok güzel bir ses alınabilirdi ve dizelin gürültüsü de giderdi. Bilmiyorum belki videodan belki benim ses sisteminden kaynaklıdır ama traktör gibi.

Bence yazılım abartılmış evet motor yazılımı belki kaldırıyor olabilir şuanda da bunu uzun vadede gerçekten anlarsınız diye düşünüyorum. Arabayı araba yapan bir çok şey var bence sadece motor gücü değil şanzıman fren amortisör turbo diye akar gider. Eminim ki sizde çok iyi biliyorsunuzdur ve ona göre yapıyorsunuzdur.

Belki siz bu ses tonunu bu motor gücünü yere yakınlığı vb seviyorsunuzdur buna kimse karışamaz ancak dikkat etmek lazım benim görüşüm saygılar.
« Son Düzenleme: 21 Ocak 2014, 07:18:30 Gönderen: Sinful »


Çevrimdışı Boldenon

  • Fast & TDI
  • Tam Üye
  • ***
    • İleti: 211
    • Profili Görüntüle
Egzos sesi telefonla çekim, o yüzden size oyle gelmiştir. Kamyonumsu veya magirusumsu ses yok . Gaza oturunca 3k devirden sonra gayet tatlı horuldaması var. Downpipe harici egzosun geri kalanı oem ve değiştirmeyi düşünmüyorum. Ayrıca spor susturucu takılmış dizeller direk magirusa bağlıyor.
Motor dayanıklılık konusunda sıkıntı çıkacağını sanmıyorumçünkü benim ikide bir gaza asılma huyum yok. Soğukken basmam, yağ sıcaklığını devamlı takip ederim. 1 dk rolantide beklemeden stop etmem.
Yazılımı gerektiğinde basmak ve ayağımın altında böyle bir gücün olduğunu bilmek için yaptırdım. Daha fazlada açılır hp olarak ancak Bekir abi önermediği için yapmadık. Hatta sabah büyük turbo ve cooler yapsakmı diye aradım, bir süre böyle kullanmamı tavsiye etti. Sonuçta bu adam bu işten para kazanacak ama herşeyin para olmadığını bilen insanlar Paşaoğlu kardeşler. Yakıt tüketimimde bariz şekilde düştü.
Yayların sürüşe katkısı büyük. Yakında balatalar ebc ile değişecek. Air süspansiyon ve 18" jantlar sıradaki değişiklikler olacak.


Çevrimdışı chook

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 1106
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: Boldenon;454591
Ben bir sorun çıkacağını sanmıyorum motor açısından. Yapılan yazılımın değerleri, dpf iptali yapılmadan sadece yazılımla 140-145 hp alınan arabalardan fazla degil, zira piyasadaki arabaların yüzde 90 ı bu şekilde uzun süredir gazlıyor. Benim aracımda dpf ve egr olmadığı için daha rahat çalıştığını ve sadece yazılım olan bir arabadan daha az sorun çıkaracağını düşünüyorum.Zaten biraz fazla kaçtı bir ölçümde hatırlamıyorum tam ama 170 e yakın çıktı. Sonra kısılıp 155 e gore ayarlandı. Şanzımanın 4 ve 5. Vitesinde problem yok zira oranları gayet uzun. Fakat 1 ve 2 iptal, 3 te şöyle böyle var.

http:// http://i41.tinypic.com/3136dy0.jpg
http:// http://i42.tinypic.com/2n0k4ur.jpg

Ya önü 1-2 cm düşürmem ya da arkayı 1-2 cm yükseltmem gerek.


Bosa sarma veya yigilma derken ne demek istiorsunuz anlayamadim


Çevrimdışı Boldenon

  • Fast & TDI
  • Tam Üye
  • ***
    • İleti: 211
    • Profili Görüntüle
Yani gaza yüklenince patinaj yapması. 1den 2 ye seri cıkarsam ve gazı biraz fazla kaçırırsam cayy cuyy sara sara gidiyor.


Çevrimdışı chook

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 1106
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: Boldenon;456683
Yani gaza yüklenince patinaj yapması. 1den 2 ye seri cıkarsam ve gazı biraz fazla kaçırırsam cayy cuyy sara sara gidiyor.


Anladim gucun aracin potensiyelinde fazla olmasi aracin yere tunamasi olayi
Thanks

Bu meselye cok meraki. Var fakat bir cok olumsuz seyler duyunca kararsiz kaliyprum


Çevrimdışı dgn

  • Yönetici
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 7891
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: Boldenon;456683
Yani gaza yüklenince patinaj yapması. 1den 2 ye seri cıkarsam ve gazı biraz fazla kaçırırsam cayy cuyy sara sara gidiyor.


Yazılımla falan alakası yok onun abi bizim passatlada çekiş kontrolü kapa, normal bir asfaltta seri kalkış yap aynısı oluyor.Paşaoğlu'ndan herkes memnun zaten.Bir sıkıntı çıkacağını sanmam.Adamlar 100-200 5 saniye olan PD Ibıza yaptılar ötesi var mı :lol:


Çevrimdışı Boldenon

  • Fast & TDI
  • Tam Üye
  • ***
    • İleti: 211
    • Profili Görüntüle
Ben daha öncede paşaoğluna yazılım yaptırdım. Hiç sorunsuz kullandım. Güvenim tam. Hele vag grupta tecrübe ve birikimleri en iyi olan yer ki bunu yaptıkları PD130 ibiza ile kanıtladılar.


Çevrimdışı Boldenon

  • Fast & TDI
  • Tam Üye
  • ***
    • İleti: 211
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: dgn;456686
Yazılımla falan alakası yok onun abi bizim passatlada çekiş kontrolü kapa, normal bir asfaltta seri kalkış yap aynısı oluyor.Paşaoğlu'ndan herkes memnun zaten.Bir sıkıntı çıkacağını sanmam.Adamlar 100-200 5 saniye olan PD Ibıza yaptılar ötesi var mı :lol:


Benimki de orj hali ile çekiş kont kapalı iken 1 den 2 ye seri çekince sarıyordu ama şu an daha bi fena :)


Çevrimdışı Boldenon

  • Fast & TDI
  • Tam Üye
  • ***
    • İleti: 211
    • Profili Görüntüle
güncel

kırmızı kaliper + bagaj spoileri

önde hr 25mm yay, arkada ise polo gti oem yay var. alta yaptırdığım 3cm lik torna işi parçalar da takılı değil. bugün önede gti yayı takınca kafa havaya kalktı. hafta içi nam veya ank amortisöre gidip bir ayar çekicem. önü 4-5 cm basmak gerek. yani resimdeki halinden 1-1.5 cm daha aşağı.





Çevrimdışı DDŞ

  • Deli Oğlan
  • Genel Moderatör
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 9379
    • Profili Görüntüle


Çevrimdışı Boldenon

  • Fast & TDI
  • Tam Üye
  • ***
    • İleti: 211
    • Profili Görüntüle
stopların folyosunu söktüm az. perşembe günü  nam da önlere 4-5 cm pres yapılacak. belki oemyaylara 6 yaparım ama gti yaylarına 4-5 cm pres yapmak daha mantıklı gibi. arkalar tam 5 cm düşük orj halinden şu ana ama önler sadece 2 cm düşük polo yayından dolayı. perşembeye kadar arabayla pek işim yok zaten bir daha sök tak yapmamak için ellemedim.