škodaturkey.com
Biz bir aileyiz...

Faturanın açıklamasını yapabilecek varmı

Style · 32 · 6606

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı mhaktanir

  • Tam Üye
  • ***
    • İleti: 166
    • Profili Görüntüle
Bende de durum aynı, fatura 83400 (küsürlü) ben ödedim 85500 (eft ile)... Diğer vergileri göstermemişler. Hala tam olarak bu durumu anlamış değilim. Üstlerine gidince farklı farklı şeyler söylüyorlar.


Çevrimdışı promethe

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 557
    • Profili Görüntüle
Bir defa düzgün bir açıklama dinleyin, yapamıyorlarsa yüce oto ve dogusla irtibata geçin ve maliyeye şikayet edeceginizi söyleyin, sonra da tüketici hakem heyeti veya tüketici mahkemesine başvurabilirsiniz.  Satış temsilcisinden ziyade Bayii müdürüyle bunları duzgun bir dille konusun. 5bin çok saçma bir fark. Nasıl olsa ötv indirimli alıyor takipçisi olmaz diye mi düşünülüyor bilemiyorum. Faturada kdv ve diğer  giderler tek tek gösterilmiş olmalı.


Çevrimdışı özdil

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 1571
    • Profili Görüntüle
Maliyeye şikayet edeceğinizi söyleyin. yüce otodan da doğuştan da daha çok korkutur onları. Vergi kaçakçılığı suçu var.


Çevrimdışı Style

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 28
    • Profili Görüntüle
Yüce otoya şikayetimi ilettim araştırma yapıp döneceklerini ilettiler akacağım cevaptan sonra vergi müfettişleriyle iletişime giricem


Çevrimdışı kolgezer

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 599
    • Profili Görüntüle
Evraklarımı tekrar inceledim. bayiye ödediğim tutar,fatura bedelinden tam 706 TL daha fazla. bunun 472,5 TL si mtv idi. kalan 233.5 TL ise plaka masrafları için alınmış. Bir önceki aracım olan Opel'de(2012 de almıştım) ise bu fark 2700 TL (şimdi olsa sorgulardım heralde bende). Ama sizdeki 4-5 binlik fark da yüksek bir meblağ cidden sorgulansa iyi olur gibi.


Çevrimdışı Style

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 28
    • Profili Görüntüle
Bu konuyu çok ciddi bi şekilde takip ediyorum işin yüce oto kısmından sonra maliye ve tüketici hakem heyeti kısmıda var yüce otonun cevabını bekliyorum.



Çevrimdışı promethe

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 557
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: Style;553329
Bu konuyu çok ciddi bi şekilde takip ediyorum işin yüce oto kısmından sonra maliye ve tüketici hakem heyeti kısmıda var yüce otonun cevabını bekliyorum.
Gerekirse mahkemeye vereceğinizi hem bayiye hem de yüce otoya iletin. Fatura dışındaki paranın iadesini talep edin.


Çevrimdışı Style

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 28
    • Profili Görüntüle
Bugün yüce otoyu aradım marka hizmetleri birimi konuyu araştırıyormuş bakalım ne kadar devam edecek bu süreç


Çevrimdışı Style

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 28
    • Profili Görüntüle
Dün yüce otoyu aradım ilgili bayi aradaki farkı kapatmak adına paspas bagaj havuzu boya ve motor koruma vs vs şeklinde fatura düzenlediğini öğrendim.tabi bunların hiç birini ne satın aldım ne uygulama yaptırdım yani bundan şu sonuç çıkıyor ilgili bayi sırf yasal olarak kendini kurtarmak adına aradaki fark kadar fatura kesmiş yollamış ama henüz elime ulaşmadı.tabi bu şekilde hareket etmesi yasal olarak elimi dahada güçlendirdi şimdi bu konuyla alakalı yüce otonun ne yapacağını merakla bekliyorum talebim ise tarafımdan tahsil edilen fazla tutarın iadesi oldu olumsuz bi durum söz konusu olursa yasal haklarımı kullanacağımı belirttim.


Çevrimdışı EMİR_EFE

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 520
    • Profili Görüntüle
Hakkınızı aramaya devam edin. Gerekirse bu tür olayları sosyal medya üzerinden süreci paylaşmanız daha da iyi olacaktır.


Çevrimdışı özdil

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 1571
    • Profili Görüntüle
Aklınızda olsun, o fatura elinize geçtikten sonra 7 gün içinde itiraz etmez iseniz kabul etmiş sayılıyorsunuz.


Çevrimdışı Style

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 28
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: özdil;554986
Aklınızda olsun, o fatura elinize geçtikten sonra 7 gün içinde itiraz etmez iseniz kabul etmiş sayılıyorsunuz.


Tşk ederim uyarılarınız için fatura itirazını bayiyemi yapmak gerekiyor


Çevrimdışı özdil

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 1571
    • Profili Görüntüle
bayiye, sonra da mahkemeye (bayi kabullenmez ise). zaman kazanmak için noterden itirazı yollayabilirsiniz bayiye. bu şekilde kayda girmiş olur.


Çevrimdışı Style

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 28
    • Profili Görüntüle
Yüce otonun cevabı manidar.bayi ile yaptığımız görüşmeler sonucunda tarafınıza dönüş yapılıp fatura Hakkı'nda bilgilendirileceksiniz dönüş yapılmaz ise tüm yasal haklarınızı kullanabilirsiniz.pekala ben yasal haklarımı kullanacaksam ve distribütör olarak bayiden fatura konusunda bilgi alıp dönüş yapamayıp sonrası beni yasal sürece yönlendiriyorsan bayi ile ilgili şikayetlerimizi direk yasal yollardan çözeceksem o Zaman bırak yurt dışından sipariş verelim bu araçları.ve Bayinin aramasını bekledik ve aradı yine aynı hikaye faturadaki farkın döviz kuruyla ilgili olduğunu ve hatta ticaret kanununa göre %10 eksik fatura kesebileceklerini ifade ettiler.pekala öyleyse neden ek fatura kestiniz dedim hem sizin hem bizim sorun yaşamamamız için denildi.çözüm olarak ne öneriyorsunuz konusunda ise yaşamış olduğum sıkıntılardan dolayı gönül alma mahiyetinde 15.000 bakım hediyemiz olsun denildi.bende tüm yaşadığım sorunlar ve fatura farkı nı ne yazıkki bu bakım hediyeniz telafi etmiyor dedim ve yetkililerle görüşüp farklı bi çözüm sunmalarını talep ettim bekliyoruz