PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : İstanbul 'dan satılık 1956 COMBİ (!)


Picasso
23-10-2014, 20:10:45
Satılık Octavia Combi araştırırken Hürriyet Oto'dan gördüğüm, Hemide Octavia Combi Ambiente.
http://www.hurriyetoto.com/ikinci-el-otomobil/ilan-detay/198539/sahibinden-skoda-octavia-kombi-16-ambiente-istanbul
http://huroto.cubecdn.net/Image.ashx?path=2&type=OccasionDetail&image=9/3/5/8/19/876e912c-34b4-46c7-a648-597a9462f7f9_198539.jpg

http://huroto.cubecdn.net/Image.ashx?path=2&type=OccasionDetail&image=9/3/5/8/19/292cec4d-ec45-4835-af9d-66331c33b76e_198539.jpg

enoktakenokta
23-10-2014, 20:41:54
Tam Discovery'deki Tamirat-Tadilatlık:)

mustklc
23-10-2014, 22:26:05
Paran olacak alacan işte uğraşacan

Engin E.
24-10-2014, 09:56:10
Bunun nesiyle uğraşacaksın? tip yok, karakteristik bir özelliği, farkı yok...

Picasso
24-10-2014, 10:21:07
Bir şeye dikkat edin.Arkada da skoda YETİ. Enteresan bir denk gelme ! Hele O silecekler. biri "kalk gidelim" diyor, Öbürü "b.k yeme otur" diyor. (Adana-Ceyhan, yol Edebiyatından)

mustklc
24-10-2014, 11:37:01
Bunun nesiyle uğraşacaksın? tip yok, karakteristik bir özelliği, farkı yok...


olur mu yahu? çok güzel düğün arabası olur bu. pembeye boyarsın düğünlere kiralarsın. durduğu yerden para kazanır meret

Picasso
24-10-2014, 13:15:42
Amma çok Türkiye'de ve Avrupa' da ne klasik Skodalar varmış. Bunlar benim bulduklarım.
http://img521.imageshack.us/img521/9385/2516071642efa1ac46d6.jpg
http://img214.imageshack.us/img214/5854/5451343756ee35777705.jpg
http://img851.imageshack.us/img851/9394/mediumspartakfrtlh.jpg
http://img39.imageshack.us/img39/9468/tumblrl69gfs7mhv1qb815c.jpg
http://img809.imageshack.us/img809/5508/1960skodafelica.jpg
http://img339.imageshack.us/img339/4524/1977skoda105s2.jpg
http://img252.imageshack.us/img252/2375/skoda2012020rs201980.jpg
http://img600.imageshack.us/img600/4589/63skodaoctavia.jpg
http://img525.imageshack.us/img525/7369/1977skoda120lestelle.jpg
http://img543.imageshack.us/img543/5716/skoda1201van.jpg
http://img853.imageshack.us/img853/4589/28139skoda120204123980l.jpg
http://img825.imageshack.us/img825/1615/8ef00e1f0f5373356e52c13.jpg
http://img685.imageshack.us/img685/6899/293451006223b98aff2f.jpg
http://img818.imageshack.us/img818/9975/384804458970954e7b49.jpg
http://img831.imageshack.us/img831/8823/37838711863933158284410.jpg
http://img822.imageshack.us/img822/4820/1000mb2.jpg
http://img843.imageshack.us/img843/7528/8346706md.jpg
http://img641.imageshack.us/img641/3848/skoda440.jpg
http://img850.imageshack.us/img850/4959/30839853588c8900202z.jpg
http://imageshack.us/a/img193/9652/iskodavos195002.jpg
http://img94.imageshack.us/img94/9338/crochetcar09.jpg

Picasso
24-10-2014, 13:19:28
Skoda, 3 Klasik modeli ile Avusturya'nın batısındaki Montafon Vadisi'nde bu yıl 17‘ncisi düzenlenen Silvretta Classic Rallisi'nde boy gösterdi. Skoda’nın 1957 model yeniden bakımdan geçirilmiş 440 Spartak ile birlikte 1961 model Skoda Felicia ve 1948 model Skoda 1101 Tudor, rallinin start çizgisinde yan yana dizilmiş durumda....
http://www.skoda.com.tr/new/Resimler/Skoda-Avusturya/Tudor-b.png
http://www.skoda.com.tr/new/Resimler/Skoda-Avusturya/Spartak-b.png
http://www.skoda.com.tr/new/Resimler/Skoda-Avusturya/Felicia-b.png

Picasso
24-10-2014, 13:27:45
Bu da kafadan Klasik olmuş !http://www.hasarliaracsatis.com/upload/hasarli-arac/15/1579/4530.jpg

yyildirayy
24-10-2014, 13:30:55
Nedense böyle araçlara hiç ilgim yok

Engin E.
24-10-2014, 16:34:35
olur mu yahu? çok güzel düğün arabası olur bu. pembeye boyarsın düğünlere kiralarsın. durduğu yerden para kazanır meret
2 kapılı olduğu için o da zor... Ama yine de güzel fikir...

DDŞ
31-10-2014, 14:53:14
2 kapılı olduğu için o da zor... Ama yine de güzel fikir...

abi öyle deme millet napıcağını şaşırmış. düğüna rabası diye vosvos kiralıyolar sıcağın alnında gelinlik damatlıkla klimasız vosvos sıkış tmeiş arkaya biniyolar. inanır mısın 1 sezonda araba başı 10-15 milyar da çıkıyor. arakdaşım var 2-3 tane vos vosu var düğünlere kiralıyor. aldığı arabanın parasını çıakrtıyor. yaz başı kırmızıı bi tane cabrio aldı 20 milyara parasını çıkardım diyormuş en son..

Engin E.
31-10-2014, 17:52:14
Çok ilginç...bu hurdalara binmeye can atıyor millet, bende vardı, satana kadar canım çıkmıştı...1974 1303S BİG'di bi de...

alperen
31-10-2014, 19:45:44
Çok ilginç...bu hurdalara binmeye can atıyor millet, bende vardı, satana kadar canım çıkmıştı...1974 1303S BİG'di bi de...

O zaman biz de Favoları, Fabia'ları saklasak mı ne :kiki:

DDŞ
01-11-2014, 16:04:12
Çok ilginç...bu hurdalara binmeye can atıyor millet, bende vardı, satana kadar canım çıkmıştı...1974 1303S BİG'di bi de...

abi sorma ya etrafımda kıyamet gibi vosvosçu vardı. çok şükür hepsini kurtardım. en son o araba kiralayan kaldı onunla da görüşmeyi kestim :D kadir nejat falan önceki arabaları vosvostu. vosvosla kıbrısa giden mi ararsın dağa tepeye çıkanı mı. kafayı orda kırdı zaten hepsi..

mustklc
04-11-2014, 22:25:41
Yapan yapmış
http://home.bt.com/images/skoda-wedding-shot-136389627204203901-140425125722.jpg
https://m1.behance.net/rendition/modules/70788041/disp/50de4fd9ef71443539751cdbb9a9ece0.jpg
https://m1.behance.net/rendition/modules/70788039/disp/364d311c2a7d00ce005edfa8425a9b41.jpg
http://www.prague-private-tours.cz/public/tour-133.jpg?v=08992bb3b6a50beca6247ee170a6b13c

mygokhan
14-11-2014, 10:54:34
http://img818.imageshack.us/img818/9975/384804458970954e7b49.jpg

Benim çektiğim bir fotoğraf :)

DDŞ
14-11-2014, 17:08:28
http://img818.imageshack.us/img818/9975/384804458970954e7b49.jpg

Benim çektiğim bir fotoğraf :)

plaka arabadan temiz duruyo valla :D

Engin E.
14-11-2014, 17:25:26
Hadi o gelin damatlar bunla da fotoğraf çektirsin de görelim asıl vefayı...:)

DDŞ
14-11-2014, 21:35:30
Hadi o gelin damatlar bunla da fotoğraf çektirsin de görelim asıl vefayı...:)


Aklimda simsekler cakmadi degil.. Hatunda yanimda ama dusuncemi kendisiyle paylasip paylasmama konusunda kararsizim.

Ama ahtim var cok param olursa yesildewi satin alip gelin arabasi yapicam kendime iste vefa o :)

Engin E.
14-11-2014, 22:38:04
yeşildev derken???

DDŞ
15-11-2014, 16:47:32
yeşildev derken???


Nasil hatirlamazsin ilk goz agrim 93 yesil forman..

Ugur abi olsaydi fotografi bile vardir onda yesildewin :)

sensoy
03-01-2015, 22:30:05
Benim araba ilk resimde kadraja girmiş :) hayret :)